Kurs video- "Emocje to kompas"

  • Masz ochotę uzupełnić brakujące ogniwo Twojej edukacji- czyli temat „emocje”?
  • Chcesz nauczyć się korzystać ze swoich emocji jak z kompasu, zamiast je tłumić?
  • Chcesz lepiej się komunikować ze sobą i w rezultacie z innymi?
  • Lubisz kursy online polegające na oglądaniu edukacyjnych filmów w swoim tempie i czasie, dowolną ilość razy?
  • Pragniesz wreszcie przestać być Różą z podcastu „Pokój w głowie”? Stać się świadomą i asertywną w bliskich relacjach osobą?
  • Chcesz mówić do siebie tak, jak ja do Was mówię w podcaście „Pokój w głowie”? Umieć uprościć to, co skomplikowane i trudne?
  • Chcesz poznać narzędzia takie, jakich ja sama używam w obliczu trudnych emocji?

Emocje właściwie to nie są po to, by sobie z nimi radzić. One są naszym kompasem! My wszyscy możemy lepiej żyć, jeśli uznamy emocje za sprzymierzeńca, a nie wroga.

Dla dobrostanu psychicznego konieczna jest umiejętność radzenia sobie z emocjami. Dobrostan psychiczny jest elementem zdrowia- czyli dla zdrowia konieczna jest umiejętność radzenia sobie z emocjami. Albo, jak wcześniej wspomniałam, korzystania z emocji jak z kompasu.

Fajnie to brzmi, tylko jak to zrobić???

Dlatego właśnie powstał kurs z podstawowych umiejętności psychologicznych, czyli nazywania, rozpoznawania swoich emocji i radzenia sobie z nimi, odnajdowania tego, co te emocje nam pokazują i korzystania z zawartych w nich wskazówek.

Jest to kurs video, filmy możesz oglądać we własnym tempie- o dowolnej porze dnia i nocy. Kurs trwa niecałe 3 godziny, a dostęp do niego otrzymasz dożywotnio, wraz z jego ewentualnymi aktualizacjami.

 

Co o kursie mówią jego użytkownicy:


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u264223/domains/pokojwglowie.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php on line 223

Warning: Undefined array key -1 in /home/u264223/domains/pokojwglowie.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php on line 695

Większość z nas ma różne sposoby na tłumienie emocji, w które zostaliśmy wyposażeni w dzieciństwie. Nauczono nas, że z emocjami nie należy się konfrontować, tylko ich unikać, udawać, że nie istnieją. Nauczono nas, jak być "grzecznymi dziećmi". W rezultacie z naszymi emocjami robimy zupełnie odwrotne rzeczy, niż te, które by były dla nas najlepsze. Tłumimy, zamiast korzystać.

Posłuchaj o tym, dla kogo jest kurs "Emocje to kompas" i dlaczego warto z niego skorzystać.

Zapoznaj się z tematami modułów oraz lekcji, z których składa się kurs.

Powitanie
0.1. Jak przerabiać ten kurs?
0.2. Pierwsze zadanie praktyczne
Moduł 1: Skąd się biorą nasze emocje?
1.1. Schemat z terapii poznawczo-behawioralnej
1.2. Sytuacje-myśli- nasze reakcje
1.3. Czym są emocje i co nam pokazują?
1.4. Trafne i błędne interpretacje sytuacji
1.5. Czujemy się tak, jak zinterpretowaliśmy sytuację
Moduł 2: Wpływ dzieciństwa i przeszłości na nasze samopoczucie teraz.
2.1. Przekonania jako podstawa bieżących interpretacji sytuacji
2.2. Przekonania kluczowe
2.3. Wzorowanie sie na rodzicach w tworzeniu przekonań kluczowych
2.4. Dziecięce wnioski z niezrozumiałych sytuacji i tworzenie przekonań kluczowych
2.5. Jak utwierdzamy się w przekonaniach kluczowych?
2.6. Przekonania pośredniczące
2.7. Relacja przekonanie kluczowe- przekonanie pośredniczące
2.8. Przekonania a interpretacje sytuacji
Moduł 3: Gdy pojawią się nieprzyjemne emocje…
3.0. Wprowadzenie do modułu 3
3.1. Tabela ćwiczebna i samoobserwacja
Moduł 4: Zniekształcenia w naszych interpretacjach rzeczywistości?
4.0. Czym są zniekształcenia poznawcze?
4.1. Czytanie w myślach
4.2. Obwinianie i egocentryzm
4.3. Przewidywanie przyszłości w czarnych barwach i katastrofizacja
4.4. Wyolbrzymianie negatywów i umniejszanie pozytywów
4.5. Etykietowanie siebie i innych
4.6. Myślenie czarno-białe i nadmierna generalizacja
4.7. Lepszość-gorszość i porównywanie z innymi
4.8. Podsumowanie modułu 4 i praca domowa
Moduł 5: Praca z myślami, z których wynikają nieprzyjemne emocje
5.0. Wprowadzenie do modułu 5
5.1. Dyskusja z automatyczną interpretacją sytuacji
5.2. Dyskusja z automatyczną interpretacją- przykład 1
5.3. Dyskusja z automatyczną interpretacją- przykład 2
5.4. Dyskusja z automatyczną interpretacją- przykład 3
5.5. Sytuacje powodujące złość
5.6. Jak szukać tej właściwej myśli do dalszej pracy w tabeli?
Moduł 6: Co znaczą lęk, złość, smutek, poczucie winy…
6.0. Wprowadzenie do modułu 6
6.1. LĘK, niepokój, strach, zamartwianie się
6.2. ZŁOŚĆ, irytacja, wściekłość, nienawiść, gniew…
6.3. SMUTEK, przygnębienie, nastroj depresyjny…
6.4. Poczucie winy
Moduł 7: Co dalej?
7.1. Co dalej po tym kursie?
7.2. Emocjonalny kompas a relacje z innymi
7.3. Jak wykorzystać wiedzę zawartą w tym kursie do dialogu w bliskich relacjach?
7.4. Garść informacji na zakończenie, materiały dydaktyczne.

 
 

Cele kursu

Nauczyć się nazywać i rozpoznawać emocje

Poznać źródła swoich emocji

Korzystać z informacji zawartych w emocjach

Dla Kogo jest ten kurs?

Dla kogo nie jest ten kurs?

Myślę, że nie jest on dla osób, które brały już udział w terapii indywidualnej u mnie lub warsztatach dotyczących emocji. Będzie to ta sama psychoedukacja, którą robimy na początku każdej terapii indywidualnej- i ta  sama, którą przekazywałam podczas warsztatów.

Chyba, że… chcesz powtórki, przypomnienia, utrwalenia 🙂

 
 

Jeśli spodobał Ci się pomysł tego kursu, to zapraszam Cię do zapisu na listę zainteresowanych!

Sprzedaż kursu „Emocje to kompas” zaplanowana jest na grudzień.
Zapisując się na listę oczekujących, jako jedna z pierwszych osób dowiesz się, że sprzedaż kursu ruszyła. 

 
.